czwartek, 26 czerwca 2014

Tołpa dermo face futuris 30+


Tak się składa, że w tym roku skończyłam 30 lat i już od moich lutowych urodzin szukałam pielęgnacji dla mojej nowej-starej skóry :P
Tak znalazłam linię Tołpy dermo face futuris 30+. Zapraszam Was na krótką prezentację tych wg mnie ciekawych kosmetyków.



Linia futuris 30+ ma przede wszystkim zapobiegać pierwszym zmarszczkom. W skład linii kosmetycznej wchodzi krem na dzień (tutaj mamy do wyboru krem lekki dla cery mieszanej i tłustej i krem bogaty dla cery normalnej i suchej), krem na noc, krem pod oczy i maska-ekspres.
Kosmetyki jak zawsze u Tołpy, znajdują się w aluminiowych tubkach, może wygląda to trochę aptecznie, ale wg producenta lepiej chroni przed bakteriami i krem jest dłużej zdatny do użycia.


Stosuję te kosmetyki ponad miesiąc i na chwilę obecną bardzo mi się podobają. Po pierwsze zapach - bardzo świeży, trochę owocowy, bardzo orzeźwiający. Od razu po nałożeniu można odczuć lekkie mrowienie, które zaraz mija, zwłaszcza jeżeli chodzi o krem na noc.
Zarówno krem na noc jak i na dzień bardzo dobrze nawilża, ten dzienny sprawdza się pod makijaż, szybko się wchłania, choć po pierwszym użyciu trochę się przestraszyłam, bo cera stała się błyszcząca, ale nic bardziej mylnego - krem wchłania się ekspresowo i nie ma mowy o świeceniu się skóry.


Po miesiącu stosowania szczerze muszę powiedzieć, że zauważyłam pozytywne działanie linii futuris. Skóra jest dobrze nawilżona, nie zapycha się, nie ma podrażnień. Zmniejszyły się cienie po oczami, choć wiele ich nie mam. Krem na dzień zawiera filtr SPF 15, co dla mnie jest zupełnie wystarczającą wartością.


Krem pod oczy stosuję rano i wieczorem, noszę soczewki kontaktowe, nie odczuwam podrażnienia, czy pieczenia, dobrze się sprawdza. Wchłania się szybko, nie klei się i faktycznie zmniejsza cienie :)


Maska-ekspres jest produktem uzupełniającym codzienną pielęgnację. Lubię ją stosować w sobotę, kiedy mam więcej czasu dla siebie. Rozświetla cerę i bardzo, bardzo dobrze nawilża, poza tym mnie całkowicie uwiódł zapach, energizujący a zarazem odprężający.


Linia dermo face futuris 30 +
Krem przeciw pierwszym zmarszczkom, lekki, na dzień, SPF 15, 40 ml - 39,99 zł
Krem przeciw pierwszym zmarszczkom, na noc, 40 ml - 39,99 zł
Krem przeciw pierwszym zmarszczkom pod oczy, 10 ml - 34,99 zł
Maska-ekspres witalizująco-nawilżająca na twarz, szyję, dekolt i biust 2x6 ml - 7,89 zł

I jak? Spróbujecie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz