środa, 25 czerwca 2014

Moje nowości :)


Dziś dotarła do mnie przesyłka z Sephory, jeszcze cieplutkie pudełeczko z oczekiwaną przeze mnie zawartością. Zobaczcie!



Po pierwsze Pupa, szukałam pomadki do ust w koralowym kolorze i zdecydowałam się wypróbować włoską firmę o wdzięcznej nazwie Pupa. Jak Wam się podoba kolor?


Polowałam już jakiś czas na DKNY Be Delicious w małej pojemności, z perfumerii zniknęły ekspresowo, ale pojawiły się w sklepie internetowym. Świetnie nadaje się do torebki, a w czasie wakacyjnych wyjazdów tym bardziej.


Do zamówienia można wybrać próbki, ja zdecydowałam się na krem SAMPAR i próbki perfum Eisenberg, który widzicie powyżej (bardzo fajne opakownie!) i Bottega Veneta, zobaczymy jak się sprawdzą :)

Zamawiając w sklepie internetowym Sephory warto zaznaczyć opcję pakowania na prezent, które nic nie kosztuje, a zyskujemy przydatne pudełeczko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz