niedziela, 2 lutego 2014

Valentine's inspiratons

Zbliżają się Walentynki, więc pomyślałam, że pokażę Wam moje inspiracje walentynkowe i kilka ciekawych według mnie pomysłów na ten czas.
Na początek pomysł z białymi serduszkami, który mnie zachwycił. Prosta metoda na stworzenie delikatnych ozdób i obrazów.

http://sarahandbendrix.com

Kolejny ciekawy pomysł na wnętrze, łatwy do wykonania, a jaki efektowny! Sama się zastanawiam, czy nie zrobić tego w domu :)

Jenny Batt

Walentynkowe śniadanie? Wystarczą gofry w kształcie serduszek i dobry nastrój gotowy!

cloud9

I na koniec mój walentynkowy pomysł na kubki.
Dwa kubki - dla Niej i dla Niego, trochę w stylu vintage. Malowane przeze mnie farbami do porcelany. Można dostać tutaj




I kubek w serduszka


A jak u Was z walentynkowymi dekoracjami?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz