piątek, 11 kwietnia 2014

Granatowe nawilżanie z Korres


Korres to moje najnowsze odkrycie, choć znałam tę markę już wcześniej, dopiero teraz zdecydowałam się na zakup jej produktu, wcześniej sprawdzałam próbki. Zapraszam na krótki opis kremu nawilżającego dla cery tłustej i mieszanej.


"Korres to grecka marka słynąca z naturalnych kosmetyków, której historia zaczęła się od pierwszej Apteki Homeopatycznej w Atenach. Korres wykorzystuje doświadczenie w homeopatii produkując kosmetyki naturalne, z aktywnymi, ziołowymi składnikami, nie zawierające żadnych syntetycznych związków chemicznych." Tak czytamy na stronie Sephora, która jest obecnie wyłącznym dystrybutorem marki Korres w Polsce.


Mnie przekonało przede wszystkim to, że są to kosmetyki naturalne. Na opakowaniu możemy przeczytać, że krem zawiera aż 93,1 % naturalnych składników i również to czego nie zawiera :) Staram się świadomie wybierać produkty, których używam, stąd moje ukierunkowanie na naturalne kosmetyki.


Krem dostajemy w bardzo ładnym ekologicznym pudełeczku, wszystkie elementy opakowania mogą zostać powtórnie przetworzone.


Korres Pomegranate Moisturising Cream-Gel jest przeznaczony do cery tłustej i mieszanej. Jego kremowo-żelowa formuła bardzo mi odpowiada, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu.

U mnie sprawdza się bardzo dobrze, stosuję go na dzień, tworzy dobrą bazę pod makijaż, skóra jest dobrze nawilżona, nie spina się, nie wysusza i nie błyszczy, co dla mnie jest sprawą podstawową.


Krem przede wszystkim ma nawilżać i regulować wydzielanie sebum dzięki wyciągowi z organicznego granatu, poza tym producent obiecuje zmniejszenie porów i tonizowanie skóry.

Krem jest bardzo lekki, pachnie owocowo, przyjemnie, mnie w każdym razie odpowiada.


Szklany, różowy słoiczek zawiera 40 ml produktu, kosztuje 129 zł.

Znacie markę Korres? Chętnie poczytam Wasze opinie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz