piątek, 21 marca 2014

Badura my love!


Badura to marka, której chyba nie muszę przedstawiać. Firma powstała w 1982 r. i od tego czasu rozrosła się i zyskała miano jednej z lepszych polskich marek. Ilekroć przejeżdżam przez Wadowice i mijam firmowe zabudowania Badury myślę o nowych butach :)


I tym razem nie mogłam się oprzeć czółenkom z nowej kolekcji, szukałam szpilek w kolorze nude, ale zależało mi, aby były trochę bardziej ciekawe niż zwykłe, jednokolorowe buty.


Idelane dla mnie znalazłam jak zwykle w Badurze. Śmieję się, że powinnam tam dostać kartę stałego klienta, bo zawsze do nich wracam. Niestety nie posiadają systemu kart bonusowych, ale może się doczekam.


Model, który kupiłam to 2178-69-194-P, z wierzchu skóra lakierowana w dwóch kolorach, nude i czarnym, podszewka i wyściółka skórzana, wysokość obcasa 7 cm. Noski zaokrąglone, ale nie całkiem okrągłe (ostatnio zauważam powrót to ostrych nosków), czółenka mają ciekawy przód, taki trochę jak mokasynki, na środku delikatna czarna kokardka zakończona złotymi elementami z logiem firmy.


Firma bardzo dba o szczegóły wykończenia swojego obuwia, dla mnie, jako klienta to bardzo ważne, te szczegóły sprawiają, że wiem, że marka dba o swojego odbiorcę, dopracowuje każdy element i jest to jedna z przyczyn, dla której zawsze wracam do Badury. Złote wykończenia przy kokardkach, na pięcie i na podeszwie na podbiciu to bardzo ciekawe elementy dopełniające całość.


Buty są naprawdę starannie wykonane, z najlepszych materiałów, but jest dobrze wyprofilowany i nawet przy tak wysokim obcasie nie odczuwam problemów podczas chodzenia, jest po po prostu wygodnie :)


Buty tej firmy polecać będę każdemu, przeszłam już sporo kilometrów w obuwiu Badury, przetańczyłam kilka wesel i zabrałam je na wiele wyjazdów wakacyjnych i zawsze mam o nich tą samą opinię - najwygodniejsze buty jakie kiedykolwiek miałam. Namówiłam już kilka osób do zainwestowania w Badurę, reklamacji nie słyszałam :) Dlatego i Wam będę zachwalać tą markę, bo nie tylko jest bardzo wygodna, ma piękne wzornictwo, ale jest nasza, polska, a naszych trzeba wspierać :)

Buty kupiłam w Centrum Handlowym Bonarka City Center w Krakowie, można też skorzystać ze sklepu internetowego badura.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz