sobota, 8 marca 2014

Łupy z Dnia Kobiet :)


Jak Wam mija tegoroczny Dzień Kobiet? U mnie jak zawsze nie zabrakło tulipanów i różyczek :) Wszystkim Wam życzę spełnienia marzeń (tych życiowych i kosmetycznych), wiary w siebie i własne piękno.
A teraz zapraszam dalej, zobaczcie co Dzień Kobiet przyniósł mnie.


Dziś zawitałam do Galerii Kazimierz w Krakowie, tam istny szał tulipanowy, poza tym wszędzie specjalne promocje na Dzień Kobiet, więc skorzystałam i ja :)
W tle widzicie bieliznę z Triumph - dziękuję :*


Na dobry początek kawusia i tarta cytrynowa z bezą w Costa Coffe.


Chanel Nr 5, zapach, który zawsze mnie uwodzi.


Este Lauder Day Wear BB, moja pierwsza próba z kremami BB, za jakiś czas poczytacie coś na jego temat.


Cudne i pyszne czekoladki od Panów z Dobrzański MINI Dealer - dziękuję Wam bardzo :)

Dziękuję wszystkim Panom i Paniom również za cudne życzenia (Marta i Madzia - to szczególnie do Was!).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz