poniedziałek, 14 lipca 2014

Bioelixire Argan Oil for hair


Salony i sklepy kosmetyczne powszechnie opanował olej arganowy, którego często jest w kosmetykach niewiele, ale wystarczy sama nazwa, aby przyciągnąć klienta, bo przecież w produkcie same dobroci :) Niedawno znalazłam serum do włosów marki Bioelixire Argan Oil for hair, ciekawią mnie takie preparaty, moje włosy bez odżywki, czy olejku nie dają się rozczesać, więc zdecydowałam się wypróbować, choć cena najniższa nie była, bo ok. 29 zł za 50 ml.


Na pierwszy rzut oka buteleczka z pompką jest dość praktyczna, olejek się nie wylewa, można łatwo dozować jego ilość. Sprawdza się. Kosmetyk zawiera w sobie sporą dawkę oleju arganowego, ale też olejek jojoba i słonecznikowy. Produkt ma regenerować i nawilżać, ale też chronić przed szkodliwymi czynnikami, zapobiegać rozdwajaniu włosów.


Stosuję go jakiś miesiąc i przyznam, że mi się podoba, przede wszystkim zapach, który mnie całkowicie powalił! Co do efektów samego produktu, używam go na mokre włosy, dobrze się po nim rozczesują, dużo lepiej wyglądają, tzn. faktycznie ładnie błyszczą. Nie wiem jeszcze jak z działaniem regeneracyjnym i przeciwrozdwajającym, muszę jeszcze go trochę poużywać.


Tak czy inaczej mogę stwierdzić, że lubię go stosować i myślę, że to nie jest moja ostatnia buteleczka. To jest moje pierwsze spotkanie z marką Bioelixire, z tego, co zdążyłam się dowiedzieć, jest to produkt włoski, jeszcze nie wszędzie dostępny, ale można go dostać w sieci sklepów Piotr i Paweł oraz Rossmann. Poza tym dostępny jest również w sklepach internetowych:

Skład:

Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Dimethiconol, Caprylic/Capric Triglyceride, Parfum (Fragrance), Linalool, Limonene, Argania Spinosa Kernel Oil, Benzophenone 3, Simmondsia Chinensis Oil (Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil), C.I. 26100 (D&C Red n°17), C.I. 47000 (D&C Yellow n°11), Butylene Glycol, Heliantus Annuus Seed Extract (Heliantus Annuus (Sunflower) Seed Extract), C.I. 61565 (D&C GREEN 6)
 
ACTIVE PRINCIPLES: ARGAN OIL, JOJOBA OIL, SUNFLOWER EXTRACTS

Bardzo jestem ciekawa Waszej opinii. Spotkałyście się z tą marką? Chętnie poczytam opinie.
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz