poniedziałek, 21 lipca 2014

Jak to jest z tym beGlossy Summer Time?


Po czerwcowym efekcie WOW pudełko lipcowe wywołało u mnie lekki niedosyt. Rozumiem ogólny zamysł zespołu beGlossy, produkty faktycznie przydatne będą w czasie wakacyjnym, ale mimo to w czerwcu poprzeczka postawiona na tyle wysoko, że teraz widać tego efekty.



Pięć produktów, z czego dwa pełonowymiarowe, co w przypadku chusteczek do demakijażu wydaje się lekkim oszustwem, bo jak miałaby wyglądać miniaturka? Jedna chusteczka, czy pięć? Ale nie czepiam się. Źle nie jest.


Na początek Cashmere Secret Baza wygładzająca z serii Dax Cosmetics. Skład mało przyjazny, fakt super wygładzający, ale ja jednak nie jestem przekonana, czy chcę w środku lata faszerować swoją skórę takim zestawem.

Składniki: Cyclomethicone, Dimethicone Crosspolymer, Phenoxyethanol, Ethylparaben, Methylparaben, Parfum

Nie mogło zabraknąć produktu do włosów, tym razem head&shoulders Tonik nadający supergęstość Thick & Strong. Wypróbowałam tego samego dnia, w którym dotarło do mnie pudełko. Pierwsze wrażenie to pieczenie, zakładam, że to wynik dużej zawartości alkoholu i metholu. Używałam na mokre włosy, efekt faktycznie był, tzn. włosy się uniosły i nabrały objętości. Myślę, że przyda się od czasu do czasu.





Woda termalna z Vichy, to produkt z którego bardzo się cieszę. Małe opakowanie zmieści się bez problemu do torebki, przyda się w czasie upałów. Jak dla mnie strzał w dziesiątkę.


Miniaturka Yves Rocher Hydra Vegetal Żel-kremu intensywnie nawilżającego 24h wydaje się w porządku, wrzucę do wakacyjnej kosmetyczki. Przypuszczam, że sama bym go nie wybrała, ale kto wie, może okaże się świetnym produktem i zdecyduję się na pełny produkt.



I na koniec Postquam Chusteczki dotleniające do demakijażu, produkt, którego nie znam i chętnie go przetestuję. Zostawiam to na wakacyjny wyjazd, przyda się, czy się sprawdzają, zobaczymy.

Tak więc, jak widzicie, pudełko nie jest złe, aczkolwiek miałam nadzieję, że będzie porównywalne do poprzedniego. Cóż... beGlossy ma swoje wzloty i upadki, to pudełko zaliczam do tych słabszych. Jak Wasze wrażenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz