piątek, 17 stycznia 2014

Aby wzmocnić paznokcie


Od zawsze miałam problemy z łamiącymi się i rozdwajającymi paznokciami. Wypróbowałam olejki, odżywki, lakiery, ale zawsze było źle. Paznokcie nadal się łamały, rozdwajały, ja je obcinałam, więc były coraz krótsze.

Stwierdziłam, że chyba już nic z tym nie zrobię, postawiłam na tipsy, żele, ale w końcu uznałam, że nie można tak w nieskończoność. Postanowiłam spróbować jeszcze raz zawalczyć o ładne paznokcie.


Znalazłam gdzieś w drogerii Eveline Nail Therapy Professional 8w1 Total Action, skoncentrowaną odżywkę do paznokci. I to był strzał w dziesiątkę.





Nie do końca wierzyłam w jej skuteczność, ale okazuje się, że naprawdę działa!

Trzeba do niej trochę konsekwencji, bo stosuje się ją po 4 dni pod rząd. Pierwszego dnia jedna warstwa, drugiego druga i tak do czwartego dnia. Potem zmywamy i zaczynamy do początku.
Stosowałam ją w ten sposób dwa tygodnie i jestem zachwycona. Paznokcie stały się twardsze, grubsze i co najważniejsze, nie rozdwajają się, ani nie łamią.

Wreszcie udało mi się wygrać z moim problemem i polecam tą odżywkę każdej z Was.
Teraz stosuję pod lakier, jako bazę i efekt się utrzymuje.




Druga rzecz to Skrzypovita 1 x dziennie BIOTYNA COMPLEX. Suplement diety, który wymaga dłuższego stosowania, ale daje efekty. Używam już dwa miesiące i widzę rezultaty. Myślę, że również ten suplement diety w połączeniu z Eveline pomógł moim paznokciom.





Skrzypovita bardzo dobrze działa na włosy, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym. Ja w takim okresie roku zmagam się z wypadającymi włosami i dzięki tym tabletkom jest dużo lepiej. Ale, tak jak napisałam wcześniej, potrzeba czasu, nic nie zadziała po paru dniach stosowania.




Skrzypovita 1 x dziennie BIOTYNA COMPLEX 12,95 zł (można kupić tutaj)
Eveline Nail Therapy Professional 8w1 Total Action 12,99 zł (można kupić tutaj)

A jak u Was z dbaniem o paznkocie? Macie jakieś sprawdzone sposoby? Chętnie skorzystam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz