wtorek, 7 stycznia 2014

MAKE UP FOR EVER Duo Mat - recenzja


Dziś mam dla Was recencję pudru, który kupiłam jakiś czas temu w Sephorze - MAKE UP FOR EVER Duo Mat.


Należę do osób z cerą problematyczną, od czasu do czasu wypryski, rozszeżone pory, ogólnie cera mieszana, ale raczej w kierunku tłustej. W związku z tym zawsze szukam pudrów matujących, ale zależy mi na tym, żeby nie pogarszały kondycji mojej cery.
I tak znalazłam MAKE UP FOR EVER Duo Mat.


Co mówi producent?


Bardzo lekki puder, zapewniający wykończenie bez połysku. Tuszuje niedoskonałości i plamy, wyrównuje koloryt skóry. Zapewnia doskonałe krycie i komfort noszenia przez cały dzień. Nadaje skórze naturalny, świeży wygląd. Aplikacja na sucho spełnia funkcję pudru, który matując skórę, utrwala makijaż na wiele godzin. Aplikacja na mokro daje efekt lekkiego podkładu, który ujednolica koloryt skóry, długotrwale matując skórę. Przeznaczony dla każdego typu cery. Testowany dermatologicznie. Nie zawiera olejków.

Co mówię ja?


Matowienie: Wystarczy niewiele, aby uzyskać matowy efekt. Na mojej cerze bez poprawek utrzymuje się do 4 godzin.

Krycie: Dobrze tuszuje i wyrównuje koloryt, skóra jest naprawdę aksamitna w dotyku.


Aplikacja: Ja stosuję przede wszystkim na sucho jako puder i tak wg mnie sprawdza się najlepiej. Na mokro może pełnić funkcję lekkiego podkładu, na lato lub ciepłe dni. Bardzo dobrze się nakłada, wg mnie najlepiej pędzlem do pudru.


Opakowanie: Zgrabne puzderko, dobrze się otwiera. W środku lusterko, niewielkie, jak dla mnie za małe, ale można to tłumaczyć designem opakowania, większe się po prostu nie mieści. Pod kosmetykiem miejsce na gąbeczkę. Wygodne.

Kolory: Mam kolor 203 Light Beige, u mnie się sprawdza. Mamy do wyboru 11 kolorów, gama jest dość różnorodna, do bardziej różowych do tych wpadających w żółć, więc myślę, że każda może wybrać najlepszy dla siebie.



Dostępność i cena: z tego co zdążyłam się zorientować można go dostać tylko w Sephorze lub kupić przez internet. Co do ceny, cóż… jest drogi, nie ma się co oszukiwać, 160 zł za 10 g to jednak dużo, nieważne jak dobry miał by być. Ja swój kupiłam właśnie w Sephorze, z tym, że na promocji i kosztował mnie 79 zł (!!!)



Tak wygląda moja skóra po nałożeniu MAKE UP FOR EVER Duo Mat na sucho. Jak widzicie pory nie zniknęły, ale skóra jest matowa i ma wyrównany koloryt.

Podsumowanie: Obecnie jest to mój faworyt jeżeli chodzi o pudry matujace. Nie utrzymuje się na twarzy cały dzień, w moim przypadku muszę go poprawić po ok. 4 godzinach, ale nie wymagajmy cudów :) Dobrze matuje i ładnie wyrównuje koloryt. Nie zatyka porów i nie tworzy zaskórników. Napewno dłużej bym się zastanawiała nad jego zakupem, gdyby nie promocja, bo cena jest jednak bardzo wysoka.

Mam nadzieję, że pomogłam choć trochę tym z Was zastanawiają się nad zakupem MAKE UP FOR EVER Duo Mat.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz