czwartek, 9 stycznia 2014

Mój makijaż dzienny krok po kroku - tutorial


Dziś chciałabym pokazać Wam mój prosty makijaż dzienny. Lekki, powiększający oko, bardzo często go stosuję i lubię. Łatwo i szybko można go wykonać, nie potrzeba do tego wielkiej wprawy. Tutorial jak wykonać taki makijaż krok po kroku poniżej :)


Zaczynamy!



Tak wygląda moje oko przygotowane do makijażu. Przed nałożeniem cienia nakładam na powiekę bazę pod cienie Inglot



Na obszar ponad ruchomą powieką, ale nie w załamaniu, nakładam jasny, matowy brązowy cień. Rozcieram go do góry miękkim pędzelkiem. Chodzi o to, aby wyciągnąć oko do góry, aby wydawało się większe. Ja użyłam brązowego cienia z paletki  The Color Institute, ale nie umiem podać Wam numeru.

Na dolną powiekę nakładam ten sam brązowy cień i rozcieram. Na ruchomą powiekę nakładam jasny, perłowy cień Emite Micronized Eye Shadow w kolorze Nect.


Rysuję kreskę eyelinerem Sephora.


W kąciku oka i na środku ruchomej powieki nakładam pigment Inglot nr 180, aby rozświetlić oko. Tuszuję rzęsy tuszem Sephora Triple Action Mascara.

Voilà! Dzienny makijaż gotowy :)

Użyte kosmetyki:
- baza pod cienie Inglot
- matowy brązowy cień The Color Institute
- Emite Micronized Eye Shadow w kolorze Nect
- pigment Inglot nr 180
- eyeliner Sephora nr 01
Sephora Triple Action Mascara




Będę wdzięczna za wszelkie Wasze komentarze, rady i uwagi. Pozdrowienia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz