czwartek, 16 stycznia 2014

Glossybox Styczeń 2014 - pełny opis


Zgodnie z obietnicą dziś post o zawartości pudełka Glossybox Styczeń 2014.
Jak zdążyłam się zorientować w styczniu są cztery warianty pudełka. Ja otrzymałam wersję B, a w niej:
- BENEFIT COSMETICS The POREfessional 3 ml
- LIRENE Balsam do ciała Golden Charm 75 ml
- PANTENE PRO-V Nature Fusion Oil Therapy 100 ml
- YASUMI Konjac Sponge
- RENU Lip And Eye Active Lift 25 ml


Benefit Cosmetics - The POREfessional



Bardzo się cieszę z tej miniaturki, bo już dawno chciałam ją wypróbować. Pachnie bardzo ładnie, szybko się rozprowadza. Szkoda tylko, że tak mało, bo tylko 3 ml. Bardzo ładne opakowanie, ale to przecież Benefit :)


Lirene - Balsam do ciała Golden Charm



Pierwsza rzecz, o której pomyślałam to fakt, że to znów coś z drobinkami. Ostatnio często w Glossybox pojawiają się takie specyfiki. Zapach piękny, konsystencja lekka, szybko się wchłania i pozostawia delikatny błysk na skórze. Ogólnie na plus, z tym, że ja mam ostatnio przesyt drobinek :)

Balsam po wyciśnięciu i lekkim rozsmarowaniu.

Skóra z lekkim połyskiem, po całkowitym rozsmarowaniu balsamu.

Pantene Pro-V - Nature Fusion Oil Therapy - pełny produkt



Super! Bardzo się cieszę z tego produktu. Szukałam ostatnio olejku do włosów, więc bardzo chętnie przetestuję. Pachnie niesamowicie, wydaje się bardzo wydajny, ma fajną pompkę, więc aplikacja będzie prosta i przyjemna.



Yasumi - Konjac Sponge - pełny produkt



Podoba mi się. Nigdy nie używałam tych gąbek, ale chętnie spróbuję. Gąbkę trzeba przed użyciem namoczyć chwilę w wodzie, aby zmiękła i zwiększyła swoją objętość.



Renu - Lip And Eye Active Lift - pełny produkt



Nie znam tego produktu. Nie mam też jeszcze zmarszczek, więc nie wiem, czy będzie dla mnie dobry. Ma delikatny zapach, naturalny, bez zbędnych perfum. Lekki, łatwo się rozprowadza i wchłania. Zobaczymy.



Dodatki



Kod rabatowy 19 zł na zakup gąbek Yasumi i kupon do Benefit Brow Bar na darmowy makijaż rozświetlający.

Ogólnie myślę, że styczniowe pudełko jest naprawdę dobre, moja wersja przypadła mi do gustu. Chętnie wypróbuję wszystkie te kosmetyki.

A jak u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz